Prečo niektoré značky nasledujeme až na Mars a niektoré v nás nevyvolajú žiadne pocity?
Najlepšie značky vedia, za čím si stoja, a aký je ich zmysel. Priťahujú tak rovnako zmýšľajúcich ľudí, ktorí ju podporia aj v tých najťažších časoch.
Zaujať pevné miesto v mysliach a srdciach zákazníkov je hlavný cieľ značky. Ako na to?
Poznaj svoje "Čo"
· Každá značka pozná svoje "Čo".
· Produkt alebo službu, ktorú ponúka svojim zákazníkom.
Poznaj svoje "Ako"
· Niektoré značky poznajú svoje "Ako".
· Unikátny spôsob, ako vytárajú produkty, či ponúkajú službu.
Poznaj svoje "Prečo"
· Nie všetky značky poznajú svoje "Prečo".
· "Prečo" je dôvod, hlavný zmysel, prečo značka existuje.
Možno si hovoríš: Veď značky vznikajú preto, aby priniesli zisk, Nie?
· Zisk nie je zmyslom, značky. Je to dôsledok silného zmyslu.
Ak máš jasne stanovený zmysel značky, ľudia s rovnakými hodnotami ťa
budú nasledovať.
Comments